kody kreskowe
Działania reklamowe

Kody kreskowe wspierające działania reklamowe

W erze cyfryzacji i rosnącej popularności technologii mobilnych, kody kreskowe, a szczególnie kody QR, zyskują na znaczeniu jako skuteczne narzędzie marketingowe. Właściwe wykorzystanie kodów kreskowych w reklamie może znacznie zwiększyć zaangażowanie klientów, a co za tym idzie – efektywność kampanii. W związku z tym warto wiedzieć jak generowanie kodów kreskowych może przysłużyć się działaniom reklamowym konkretnego biznesu.

Przekierowanie na stronę internetową

Przekierowanie użytkowników na określoną stronę internetową, to jedna z podstawowych funkcji kodów QR. Użytkownik za pomocą smartfona skanuje kod, który z kolei automatycznie otwiera link do strony. Taka witryna może pełnić różne funkcje, w zależności od zamiaru reklamodawcy. Może to być strona główna firmy, podająca informacje ogólne o producencie. Kod może przekierować także na stronę danego produktu. Klient może także ujrzeć formularz rejestracji do newslettera, aby otrzymywać dodatkowe informacje o ofercie. Poprzez takie działanie można zdecydowanie podnieść zaangażowanie potencjalnego klienta i przywiązać go na dłużej do konkretnego produktu bądź marki.

Kupony i konkursy

Kody kreskowe mogą również służyć jako cyfrowe kupony. Po zeskanowaniu takiego kodu przy kasie lub w określonym punkcie, użytkownik otrzymuje zniżkę, darmową próbkę produktu, punkty lojalnościowe lub inny prezent. Jest to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży i lojalności klientów. W takim działaniu sprawdzają się zarówno kody QR, jak i kody EAN.
Jednocześnie taki polski kod kreskowy może mieć drugie dno. Klient otrzymuje pewne profity, ale reklamodawca zbiera konkretne informacje odnośnie zachowań konsumenta. Każdy kod może być unikalny dla konkretnego medium reklamowego, lokalizacji, a nawet indywidualnego użytkownika. To pozwala na śledzenie, które kanały i działania są najbardziej efektywne. Dane zebrane w ten sposób mogą być nieocenione dla optymalizacji przyszłych działań marketingowych.

Interaktywne materiały udostępniane poprzez kody kreskowe

Klasyczna reklama statyczna nie angażuje odbiorcy w szczególny sposób. Może oferować dobry projekt graficzny lub przekaz słownym, ale nic ponadto. Natomiast kody QR dają o wiele szersze możliwości. Jednym kliknięciem przekształcają zwyczajną reklamę w interaktywne doświadczenie. Tworzenie kodów kreskowych lub QR, które powodują otwarcie filmu lub odtworzenie animacji, to zupełnie nowa jakość w materiałach reklamowych. W innej sytuacji taki kod pozwala w prosty sposób uzyskać instrukcję obsługi, która nie musi być drukowana.

doypack z nadrukiem
Działania reklamowe
Doypack z nadrukiem – zasady projektowania

Użyteczne projekty Projektowanie opakowań użytkowych jest niedocenianą dziedziną. Bez niej nie powstanie żaden doypack z nadrukiem. Jest to dziedzina, która łączy w sobie kreatywność i marketingowe zrozumienie. Projektant musi także uwzględnić możliwości techniczne, które ma producent opakowań doypack. Bez tego projekt będzie po prostu bezużyteczny. Doypacki zyskały popularność dzięki swojej …

podkładka do myszki
Projekty graficzne
Podkładka do myszki jako materiał reklamowy

Podkładka do myszki nośnikiem treści reklamowych Gdzie najlepiej umieścić teksty reklamowe? Jak przemycić logo firmy, aby było jak najczęściej widoczne? Świetnym rozwiązaniem wydają się być podkładki pod myszki dla graczy. Każdy maniak gier komputerowych spędza bowiem mnóstwo czasu przy biurku. Z pewnością jego uwadze nie umknie treść zawarta na podkładce …

drukowanie Białystok
Drukowanie
Drukowanie Białystok – katalogi i ulotki

Ulotki i ich drukowanie Białystok Tradycyjne sposoby reklamy i przedstawiania oferty wciąż mają się dobrze. Korzystanie z ulotek i katalogów ma wiele zalet. Można też pomyśleć bardziej niestandardowo, że również podkładka pod mysz kalendarz, to świetna forma reklamy. Trzeba zaprojektować, jak mają wyglądać, a później wykonać drukowanie Białystok. I można …